PCW fotoklub

Oznámení
Smazat vše

Brožura PCW

19 Příspěvky
7 Uživatelé
0 Reactions
158 Zobrazeno
Jiří Vondrák
(@drack)
Eminent Member Customer
Přidal se: před 2 roky
Úvodní téma  

Brožura PCW po korektuře Kerolajn

OdpověďCitace
d093eafa3500a95d6738ce8c97e11315d579df790c29cdd285f11db861254edc?s=80&d=mm&r=g
(@zroman)
Eminent Member Customer

Ahoj.

Myslím, že jsem to už posílal. Měl jsem celý srpen výstavu v Louckém klášteře ve Znojmě a zároveň jsem se zúčastnil aukce fotografií v rámci projektu Fotografové pomáhají kde bylo vybráno 80 100,- Kč na pomoc dětských onkologických pacientů a nemocných lidí na konci života. 

Zdeněk

OdpověďCitace
Jiří Vondrák
(@drack)
Eminent Member Customer
Úvodní téma  

Ahojas všem,
vkládám novou verzi brožury PCW s doplněním nových výstav v Dark Velvetu a Vinohradské knihovně.

Poslední zápis PCW uvádí, že je potřeba opravit finální podobu úspěchů PCW a jeho členů, ale k tomu se nikdo za poslední dva měsíce nevyjádřil, pouze Zdenda 6. 9. a obě informace byly přidány do brožury vzápětí. Pdf jsem nedělal s tím, že bude další doplnění. Nestalo se tak, evidentně to dál nebylo zajímavé. Bez zpětné reakce není co upravovat, stejně jako výčet umístění PCW v MoČR a požadavek na zeštíhlení. Až to bude potřeba, stránka se upraví s ohledem na místo, jinak zatím nevidím důvod co upravovat. Takže pokud někomu chybí nějaký neuvedený úspěch, výstava, nebo víte o jiném úspěchu PCW než je 3. místo v posledním MoČR, které ale je dávno uvedeno, tak laskavě napište. Stejně tak otázka tisku. Nikde jsem nenašel kolik by se toho mělo tisknout, sice se dohodlo podle zápisu, že každý člen dostane jeden výtisk a zbytek půjde na propagaci při domlouvání výstav, ale to je konečná informace, dál zhola nic. Do tisku se brožura může dát kdykoli až se bude vědět dohodnutý počet a všichni budou souhlasit 

OdpověďCitace
64be3d7c928c852d6c6f48060041b7e28100ec9f254aec0efd8ee69455f8dadb?s=80&d=mm&r=g
(@milan)
Reputable Member Customer